“I Mi smo u Knjizi objavili sinovima Israilovim: “Vi ćete doista dva puta nered na Zemlji učiniti i preko mjere oholi postati.
I kad dôđē vrijeme prve od dvije prijetnje, poslaćemo protiv vas robove Naše, silno moćne, oni će uzduž i poprijeko zemlju vašu pregaziti, i prijetnja će se ispuniti.
Zatim ćemo vam dati pobjedu protiv njih i pomoći ćemo vas imecima i sinovima i učinićemo vas brojnijim. Sve što činite – činite sebi, dobro i zlo.
A kad dôđē vrijeme druge prijetnje, poslaćemo ih da na licima vašim tugu i jad ostave i da u Hram, kao i prvi put, ponovo provale i da sve što osvoje do temelja poruše. (El-Isra, 4-7)
Govoreći o ovim ajetima, Ibn Kesir u svom tefsiru navodi da je prvi nered spomenut u ajetima bio izazvan zbog oholosti i nasilja Benu Israila, što je rezultiralo njihovim potpunim porazom od strane babilonskog kralja Nabukodonosora. Nakon toga, Allah im je ukazao milost, ali su opet zastranili, što je dovelo do drugog uništenja, koje se odnosi na rimsko osvajanje Jerusalema i uništenje Hrama 70. godine nove ere.
Et-Taberi se slaže s ovim tumačenjem, navodeći da je prvi nered povezan s Nabukodonosorovim uništenjem, dok se drugi nered odnosi na rimsko osvajanje pod Titom. On također naglašava da su ajeti poruka vjernicima da svaka neposlušnost prema Bogu donosi posljedice, ali da je milost uvijek prisutna za one koji se pokaju.
Savremeni islamski učenjaci ističu univerzalnu poruku ovih ajeta, koja se ne odnosi samo na Benu Israil, nego i na sve ostale ljude. Oni naglašavaju da bez obzira na to koliko puta čovječanstvo zaluta, Allah, s.w.t uvijek daje priliku za pokajanje i povratak na pravi put, ali ako se nered nastavi, kazna će sigurno doći.
Valja dočekati..
sve sto je blizu, brzo i dodje a sto je daleko, naceka se. Sad da ti neko kaze tacan datum tvoje smrti, makar taj datum bio i daleko, ti vise ne bi osjetio/la nikakvu radost zivota